Cvijeće za početnike |
Odgovori | Stranica 12> |
Korisnik | |
*lady750*
Nedavno posijan Pridružen: 26 Ožujak 2012 Status: Offline Bodovi: 56 |
Opcije poruke
Hvala(0)
Objavljeno: 28 Ožujak 2012 u 11:02 |
Odlična tema, i sama ću zeti neke biljčice od ovih. MOja prva biljčica je neka mala palmica i jos jedno nešto, neki mi kažu da je aralia neki šeflera...
Morati ću postati sliku i također, što god da je, nije zahtjevno... |
|
Freedom is just another word for nothing left to lose...
|
|
Sponzorirani linkovi | |
medy
Pustio korijenje Pridružen: 23 Prosinac 2011 Status: Offline Bodovi: 325 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|
draga afrodita i ja sam početnik što se tiče cvijeća ,ali imam eto par cvjetića i mogu ti reći da od svih njih Ficus elastica i Ficus benjamin najbolje napreduju postavit ću slike dobila sam ih ovog proljeća. dom je nekako pust bez cvijeća
|
|
daaa
Novo sjeme Pridružen: 18 Kolovoz 2008 Status: Offline Bodovi: 44 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|
ovo je zanimljiva tema, svi smo od nekud počeli...moja prva biljka je bio benjamin, nisam ni znala da je jako lijen...ajme koliko mu je trebalo da se pomakne
|
|
lana_1
Odrastao grm Pridružen: 15 Veljača 2008 Status: Offline Bodovi: 1069 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|
krtovog trna nije bilo uopće po cvjećarama
|
|
lana_1
Opcije poruke
Hvala(0)
|
udomili smo jutros jednu kalanhou za muža, stavim sliku u moje i mamine ljepote kad uplodam.
|
|
ines
Odrastao grm Pridružen: 26 Veljača 2008 Lokacija: Croatia Status: Offline Bodovi: 1095 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|
Ako je za muža svakako kristov trn. To je i moj dragi sebi kupio. Išli smo kupiti meni orhideju, na kraju smo iz Bauhausa izašli s kristovim trnom i nekim lukovicama za njega. A kad se sjetim koliko je gunđao što sam luda za cvijećem
|
|
lana_1
Opcije poruke
Hvala(0)
|
super probat ću usrećit muža (haha, naravno i sebe) hvala cure
|
|
ines
Odrastao grm Pridružen: 26 Veljača 2008 Lokacija: Croatia Status: Offline Bodovi: 1095 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|