Decoupage works |
Odgovori | Stranica 12> |
Korisnik | |
mallory&mickey
Novo sjeme Pridružen: 25 Studeni 2008 Lokacija: Cape Verde Status: Offline Bodovi: 14 |
Opcije poruke
Hvala(0)
Objavljeno: 25 Studeni 2008 u 22:22 |
|
|
Sponzorirani linkovi | |
spring
Mladi grm Pridružen: 19 Listopad 2008 Status: Offline Bodovi: 786 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|
Dobro nam došla ili došao!!
Krasni radovi!! |
|
mallory&mickey
Novo sjeme Pridružen: 25 Studeni 2008 Lokacija: Cape Verde Status: Offline Bodovi: 14 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|
Hvala na podršci, trudimo se... :)
M&M PS Vidjeli smo i tvoje radove, krasni su... |
|
spring
Opcije poruke
Hvala(0)
|
Hvala.. ali ja sam početnik.. a vidi se da ti to nisi!!
Lampica ili svjetiljka me je oduševila...baš je super!! |
|
lollypop
Pustio korijenje Pridružen: 29 Listopad 2008 Lokacija: Croatia Status: Offline Bodovi: 214 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|
i meni se sve posebno sviđa, a najvise fascikli!!!
|
|
spring
Opcije poruke
Hvala(0)
|
Cape Verde?
Ak nije tajna gdje je to.. nisam plavuša al nemam pojma!! |
|
mallory&mickey
Opcije poruke
Hvala(0)
|
Još jednom hvala na podršci, ja sam Mallory, Mickey je moj muž (tehnička podrška, upload fotki, nabava materijala, povremeno "tapkanje", "tufkanje" i sl.). Stavljat ćemo još slika, tek smo počeli, no mislim da je stvar samo u dobrim salvetama i opsesiji plastičnim, drvenim, staklenim, kartonskim i limenim predmetima svuda oko nas... a najveća je fora na forumu što svi imaju iste salvete... magnolija, prozori, Jakobove kapice s galebovima, naranče s motivima Santorinija... Morat ćemo do Austrije u nabavu salveta... :)
|
|
mallory&mickey
Opcije poruke
Hvala(0)
|
Cabo Verde - Zelenortski otoci, odande je Cesaria Evora pa više onako metaforički...
http://images.google.hr/images?hl=hr&q=cabo%20verde&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi |
|
spring
Opcije poruke
Hvala(0)
|
Veliš do Austrije... ma neki su išli i dalje!!