Upomoć, uništavaju mi biljku! |
Odgovori |
Korisnik | |
attsssa
Novo sjeme Pridružen: 16 Rujan 2012 Status: Offline Bodovi: 3 |
Opcije poruke
Hvala(0)
Objavljeno: 16 Rujan 2012 u 17:46 |
Prvo da vas sve pozdravim, evo probila sam led Jako mi je drago da postoji ovakav forum i vjerujem da ćemo se družiti...
Nemam baš iskustva sa biljkama, totalni sam početnik. Imam neke "gusjenice" po cvijecu u tegli i to sam primijetila tek danas. Cijela biljka ih je puna, žderu mi i uništavaju cvijeće te se bojim da ne pređu na druge i potpuno unište ovaj. Nemam pojma kako se biljka zove ni ti nametnici ali evo par slikica.... Pomagajte, šta da radim? Sutra ću pokušati naći neku Poljoapoteku... |
|
Sponzorirani linkovi | |
belica
Neukroćena biljka Pridružen: 14 Ožujak 2012 Lokacija: Zagreb Status: Offline Bodovi: 2763 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|
ukloni sve gusjenice i uništi, i posipaj biljku neopitroidom.
|
|
belica,zagreb
|
|
attsssa
Opcije poruke
Hvala(0)
|
Ok, hvala ti :)
|
|
smrcko
Cvjetni guru Najljepši ljubimac u vrtu 2018 Pridružen: 17 Lipanj 2008 Lokacija: Teška planina Status: Offline Bodovi: 18305 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|
Ako to nebude dovoljno.
Gusjenice ti se skrivaju u zemlji, znaju obično noću operirati. Moraš izvaditi biljku sterilizrati zemlju. Biljku potopi u vodu i one će isplivati gore. Za daljnju zaštitu granule otrova u zemlju. |
|
Ne nasljeđujemo Zemlju od naših predaka, posuđujemo je od naše djece.
|
|
attsssa
Opcije poruke
Hvala(0)
|
Ok, hvala vam....samo su se odjednom pojavile i to na 5 katu u tegli??! Danas krećem u borbu s njima
|
|
Belina
Neukroćena biljka ZLATNI DONATOR Pridružen: 26 Siječanj 2011 Status: Offline Bodovi: 3901 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|
Dobro došla, Ako ti sve gore navedeno ne pomogne,potrazi u biljnoj apoteci pomoć,i savjet,već su ti gusjenice,dobro ugojene!
|
|
"Mića rožica" sa otoka Krka - Omišalj
|
|
Silvy
Trajnica Pridružen: 28 Kolovoz 2011 Lokacija: Croatia Status: Offline Bodovi: 2406 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|