Glicinija - Wisteria |
Odgovori | Stranica <1 181920 |
Korisnik | |
lucy
Trajnica ZLATNI DONATOR Pridružen: 02 Svibanj 2010 Status: Offline Bodovi: 2541 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|
Predivne su vam glicinije, oduševljava me tonska skala plavetnila.
|
|
Sutra je novi dan.
|
|
Sponzorirani linkovi | |
Ivančica Maslačko
Novo sjeme Pridružen: 28 Travanj 2016 Lokacija: Baranja Status: Offline Bodovi: 12 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|
Evo, moja bebica iz sjemena...a kako sam posijala prije nego sam se informirala vidim da ću prije dočekati da mi djeca krenu u školu nego da ona procvijeta! Ali nema veze, kada se to i dogodi bit će to za mene pravo čudo...jer one tvrde i velike sjemenke su me baš fascinirale (ja sam početnik, kako na forumu tako i kao "vrtlarica" i "cvijećarka" ) Svakako ujesen i neka reznica iste će biti! |
|
aurelia
Odrastao grm Pridružen: 25 Veljača 2016 Lokacija: Zagorje Status: Offline Bodovi: 1341 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|
Dobrodošla
Biljčica je nježna, ali narasti će...treba strpljenja kao i s djecom |
|
|
|
Glog
Nedavno posijan Pridružen: 04 Veljača 2015 Lokacija: Osijek Status: Offline Bodovi: 55 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|
[QUOTE=Ivančica Maslačko]
Evo, moja bebica iz sjemena...a kako sam posijala prije nego sam se informirala vidim da ću prije dočekati da mi djeca krenu u školu nego da ona procvijeta! Ali nema veze, kada se to i dogodi bit će to za mene pravo čudo...jer one tvrde i velike sjemenke su me baš fascinirale (ja sam početnik, kako na forumu tako i kao "vrtlarica" i "cvijećarka" ) Ivancice moj savjet je da posadite jos 2 ovako iz sjemena i premjestite ih u zemlju na konacno mjesto u trokut jednu do druge. Kada porastu oko 1 m tada te tri biljke upletete u pletenicu (ne previse stezati). Na taj nacin se medusobno pocnu stezati i oduzimaju si bujnost sto dovodi do ranijeg cvjetanja. Opasnost od susenja zbog medusobnog "gusenja" ne postoji. |
|
Ivančica Maslačko
Novo sjeme Pridružen: 28 Travanj 2016 Lokacija: Baranja Status: Offline Bodovi: 12 |