Pozdrav i jedno malo pitanjce |
Odgovori |
Korisnik | |
Viky_7
Novo sjeme Pridružen: 02 Srpanj 2010 Status: Offline Bodovi: 3 |
Opcije poruke
Hvala(0)
Objavljeno: 02 Srpanj 2010 u 13:17 |
Prvo da Vas sve pozdravim!!! Čitam i divim se vašim radovima već danima, a danas sam odlučila i registrirati se.
Potpuni sam amater što se tiče salvetne tehnike, ali sam zato radila nakit.
Radila sam par tanjurića i jedan ormarić, slike ću staviti kasnije.
Ono što me zanima je kako napraviti krakle na staklu tako da i salveta popuca.
Tražila sam na youtubeu i po netu, ali nisam nigdje našla - u biti, trebao bi mi redoslijed, što se prvo stavi, krakle pa salveta ili obrnuto.
Hvala!!
|
|
Sponzorirani linkovi | |
OTOK
Cvjetni guru Kreator Cvijet.info enciklopedije Pridružen: 26 Rujan 2008 Status: Offline Bodovi: 13777 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|
Salveta ne popuca. Popuca boja ispod salvete, kad se na to nalijepi salveta te pukotine se samo naziru ispod nje.
Dakle najprije krakle, pa onda na njega salveta. Dobrodošla Viky 7. |
|
Viky_7
Opcije poruke
Hvala(0)
|
aha, hvala.
A ako lijepim na stakleni pa s donje strane onda stavljam boju na salvatu, jel tako? (malo sam krivo gore postavila pitanje)
|
|
OTOK
Cvjetni guru Kreator Cvijet.info enciklopedije Pridružen: 26 Rujan 2008 Status: Offline Bodovi: 13777 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|
Na staklenom tanjuru (s donje strane tanjura) redoslijed je slijedeći
1. S donje strane tanjura namazati ljepilo na mjestima gdje se lijepi salveta 2. Zalijepiti salvetu 3. Nanijeti krakle lak za raspucavanje 4. Nanijeti glavnu boju, svjetliju (na nju će djelovati krakle lak i ona će ispucati 5. Nanijeti drugu boju - tamniju 6. Lakirati Naravno, sušenje između pojedinih faza |
|
Viky_7
Opcije poruke
Hvala(0)
|
OK, hvala puno!
Probat ću pa pošaljem slikice.
|
|
Odgovori | |
Tweet
|