Ispiši stranicu | Zatvori prozor

Moj mali skromni vrt

Web: Cvijet.info
Kategorija: Vrt - Forum o vrtovima
Ime foruma: Moj povrtnjak
Opis foruma: Moj vrt u povrću
URL: http://www.cvijet.info/forum/forum_posts.asp?TID=6815
Datum ispisa: 29 Kolovoz 2024 u 18:47
Verzija softvera: Web Wiz Forums 10.15 - http://www.webwizforums.com


Tema: Moj mali skromni vrt
Objavio: mali_vrtlar
Tema: Moj mali skromni vrt
Datum objave: 12 Ožujak 2012 u 12:01
Evo da Vam se i ja pridruzim sa svojim radovima, obzirno da sam pocetnik toplo se nadam korisnim savjetima, upozorenjima u koliko nesto ne bude islo kako treba, svaki savjet, kritika, sugestija je dobro dosla, slikama nisam nesto bogat jer sam pocetnik, ali za pocetak cu staviti nekoliko slika kako sam startao sa radovima, veselim se druzenju sa Vama i pozdravljam sve posjetioce mog dnevnika rada Smile

-------------
zivot je lip, ako ga zivite u prirodi i sa zivotinjama



Odgovori:
Objavio: mali_vrtlar
Datum objave: 12 Ožujak 2012 u 12:18
Ovo je moje klijaliste u koje sam posijao rajcice, paprike, patlidjane, krastavce, tikvice, izradjeno je od polica koje su spojene sa maticama i vidama, oblozene zicom i zastitnim prozirnim najlonom ,sjeme je posijano 03.03.12, ali nista jos od sadnica, nadam se skorom klijanju Tongue








-------------
zivot je lip, ako ga zivite u prirodi i sa zivotinjama


Objavio: mali_vrtlar
Datum objave: 12 Ožujak 2012 u 12:22
Znate za pismu kad mendule procvitaju... eto dosli su dani kada su procvitali i bademi, ovaj ponosno pokazem svima jer se nalazi kraj mog vrta, a ispod balkon a i u razini balkona, predivan je, prvi vjesnik proljeca Tongue





-------------
zivot je lip, ako ga zivite u prirodi i sa zivotinjama


Objavio: mali_vrtlar
Datum objave: 12 Ožujak 2012 u 12:27
Ovo je bakin vrt, pomazem i njoj, a usput hvatam sve sta je dobro za napredak mog malenog raja Embarrassed




-------------
zivot je lip, ako ga zivite u prirodi i sa zivotinjama


Objavio: mali_vrtlar